AKİT MENÜ

Yerel

Elazığ'da fabrikada çıkan yangında 16 işçi dumandan etkilendi

Elazığ Organize Sanayi Bölgesi'nde ısı yalıtım malzemeleri üreten bir fabrikada çıkan yangın, büyük panik yarattı. İşçilerin yangın tüpleriyle yaptığı ilk müdahalenin ardından itfaiye ekipleri yangını büyümeden söndürdü. Olayda 16 işçi dumandan etkilendi, durumu ağır olan işçi olmadığı belirtilirken, bir itfaiye eri de yaralandı.

Haber Merkezi

Elazığ Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) bulunan ve ısı yalıtım malzemeleri üreten bir fabrikada, henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Fabrikanın üretim malzemelerinin yanıcı olması nedeniyle olay yerine çok sayıda itfaiye, polis, jandarma ve sağlık ekibi sevk edildi.

16 İŞÇİ DUMANDAN ZEHİRLENDİ

Fabrika çalışanları, yangın söndürme tüpleriyle alevlere hızla müdahale etti. İtfaiye ekiplerinin zamanında ve yoğun çalışması sayesinde yangın büyümeden kontrol altına alınarak söndürüldü.

Ancak facianın eşiğinden dönülen olayda, fabrikada çalışan 16 işçi yoğun dumandan etkilenerek zehirlenme tehlikesi geçirdi. Ayrıca yangına müdahale eden bir itfaiye eri de elinden yaralandı. Dumandan etkilenen işçiler ile yaralı itfaiye erine olay yerinde bulunan ambulansta hemen müdahale edildi.

Yangın sonucu fabrikada maddi hasar meydana geldi. Yangının çıkış nedenine dair detaylı inceleme başlatıldı.

 

Yorumlara Git

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!