AKİT MENÜ

Yerel

Foseptik tankerinden insan çıktı!

Diyarbakır İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin düzenlediği başarılı bir operasyon, göçmen kaçakçılarının kullandığı vicdansız yöntemleri bir kez daha gözler önüne serdi. Yol kontrolü sırasında şüphe üzerine durdurulan bir çekiciye bağlı atık (foseptik) tankerinde arama yapan polis ekipleri, tankerin içerisine gizlenmiş halde tam 32 düzensiz göçmen yakaladı. Havasızlık ve kötü koşullar nedeniyle bitkin halde bulunan göçmenler, polis ekiplerince tankerin kapakları açılarak tek tek dışarı çıkarıldı.

Haber Merkezi

Diyarbakır'da bir çekiciye bağlı atık tankerine gizlenmiş 32 düzensiz göçmen yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Göçmen Kaçakçılığıyla Mücadele ve Hudut Kapıları Şubesi ekiplerince, göçmen kaçakçılığıyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda, şüphe üzerine bir çekiciye bağlı atık tankeri durduruldu.

Ekipler tarafından teknik cihazlarla yapılan kontrollerde tanker içerisinde oldukları anlaşılan düzensiz göçmenlerin insanlık dışı koşullardaki özel bölmelere yerleştirildiği tespit edildi.

 

Uzun uğraşlar sonucu Afganistan uyruklu 32 göçmen tanker içerisinden çıkarılarak hava almaları sağlandı.

Yakalanan düzensiz göçmenlerin geri gönderme işlemleri başlatılırken, göçmen kaçakçılığı suçunu işlediği tespit edilen 5 şüpheli gözaltına alındı.

Olayda kullanılan çekici ve tankere de el konuldu.

Emniyetteki işlemlerin ardından sevk edildikleri adliyede çıkarıldıkları hakimlikçe şüphelilerden 4'ü tutuklandı, biri hakkında ise "ev hapsi" şeklinde adli kontrol tedbiri uygulanmasına karar verildi.

Yorumlara Git

Uçağı iniş yaparken lastiği patlamıştı! SunExpress'ten açıklama

Senelerdir haber alınamıyordu, cinayete kurban gitmiş! 13 yıllık kayıp dosyasında gerçek ortaya çıktı

Karton bardak kolisinde rüşvet sevkiyatı! CHP’li Silifke Belediyesi’nde büyük soygun deşifre oldu!

Omsk’ta pompaya kilit vuruldu! Rusya'da akaryakıt krizi büyüyor

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti