AKİT MENÜ

Gündem

Silah kaçakçılarına baskın: 2 kaçakçı ile 393 ruhsatsız tabanca yakalandı

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, Antalya'da silah kaçakçılarına düzenlenen operasyonda 393 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildiğini, 2 silah kaçakçısının ise yakalandığını duyurdu.

IHA
Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, ‘Silah ve mühimmat kaçakçılığına' yönelik Antalya'da jandarma ekiplerince düzenlenen operasyonda 393 adet ruhsatsız tabancanın ele geçirildiğini bildirdi. 

Yerlikaya, 2 şüphelinin yakalandığını belirttiği paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

"Kepez Cumhuriyet Başsavcılığımız ile Jandarma İstihbarat ve KOM Daire Başkanlığımız koordinesinde; Antalya İl Jandarma Komutanlığı ekiplerimizce 6 aylık süren ısrarlı teknik ve fiziki takip sonucu operasyon düzenlendi. Silah ve mühimmat kaçakçılığıyla mücadelemiz; yasa dışı silah ticaretinin yanında, bu silahlarla işlenebilecek her türlü suçu da engellemeye yöneliktir."

"Antalya Valimizi, Kepez Cumhuriyet Başsavcılığımızı, Antalya İl Jandarma Komutanımızı, kahraman Jandarmamızı ve emeği geçenleri tebrik ediyorum. Allah ayaklarına taş değdirmesin."

Yorumlara Git

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi