AKİT MENÜ

Dünya

Japonya yarım yüzyıl sonra pandasız kaldı!

Tokyo’daki Ueno Hayvanat Bahçesi’nde bulunan dev pandalar Xiao Xiao ve Lei Lei, Çin’e gönderildi. Pandaların ayrılmasıyla Japonya’da bir dönem tamamen kapandı.

DHA
Güncelleme Tarihi:

Tokyo’daki Ueno Hayvanat Bahçesinin simgeleri arasında yer alan dev pandalar Xiao Xiao ve Lei Lei, Japonya’dan ayrıldı. İki pandanın hayvanat bahçesinden ayrılmasıyla Japonya, yarım yüzyılın ardından ilk kez pandasız kaldı.

 

1972’de hediye edildi

Pandalar bugün yerel saatle 01.00'de Çin'in güneybatısındaki Sichuan eyaletinin merkezi Chengdu'ya ulaştı. Pandalar buradan, karantinaya alınacakları Çin Dev Panda Koruma ve Araştırma Merkezi'nin Ya'an üssüne sevk edildi. Çin ilk kez 1972'de Japonya ile normalleşen ikili ilişkilerin anısına Tokyo'daki Ueno Hayvanat Bahçesi'ne panda hediye etti.

 

Yorumlara Git

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!