AKİT MENÜ

Dünya

Japonya yarım yüzyıl sonra pandasız kaldı!

Tokyo’daki Ueno Hayvanat Bahçesi’nde bulunan dev pandalar Xiao Xiao ve Lei Lei, Çin’e gönderildi. Pandaların ayrılmasıyla Japonya’da bir dönem tamamen kapandı.

DHA
Güncelleme Tarihi:

Tokyo’daki Ueno Hayvanat Bahçesinin simgeleri arasında yer alan dev pandalar Xiao Xiao ve Lei Lei, Japonya’dan ayrıldı. İki pandanın hayvanat bahçesinden ayrılmasıyla Japonya, yarım yüzyılın ardından ilk kez pandasız kaldı.

 

1972’de hediye edildi

Pandalar bugün yerel saatle 01.00'de Çin'in güneybatısındaki Sichuan eyaletinin merkezi Chengdu'ya ulaştı. Pandalar buradan, karantinaya alınacakları Çin Dev Panda Koruma ve Araştırma Merkezi'nin Ya'an üssüne sevk edildi. Çin ilk kez 1972'de Japonya ile normalleşen ikili ilişkilerin anısına Tokyo'daki Ueno Hayvanat Bahçesi'ne panda hediye etti.

 

Yorumlara Git

‘İBB Kültür AŞ müdürünü polisler kaçırdı’ demişti! Ali Çağatay gözaltına alındı

Müslüman cenazesini ‘Baban belki babandır ama anan anandır’ diye anlatmıştı! Müptezel Müjdat’a hapis cezası!

Avrupa ülkesinde neler oluyor! Bugün önce uçak sonra tren kazası

Katile ıslıklı 'yuh'lu protesto protesto: 'Defol’ diye bağırdılar

Ukrayna'dan Rusya topraklarına gizli operasyon hamlesi! Zelenskiy dünyayı sarsacak 40 günlük saldırı planını onayladı!