AKİT MENÜ

Dünya

ABD destroyeri İsrail'den ayrıldı! Savaşın ayak sesleri

Küresel eşkıya ABD, metresi gibi kullandığı İsrail'e gönderdiği destroyerin bölgeden ayrıldığını açıkladı. Dev savaş gemisinin yeni rotası açıklanmadı. Uzmanlar İran'a saldırının eli kulağında olduğunu ileri sürüyor.

DHA

ABD ordusundan yapılan yazılı açıklamada, 30 Ocak'ta Eilat Limanı'na demirleyen donanmaya ait ‘Delbert D. Black’ isimli füze destroyer gemisinin dün Eilat'tan ayrıldığı belirtildi. Delbert D. Black'ın yeni rotasına ilişkin bilgi verilmedi.

Yorumlara Git

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!

Venezuela depreminden ilk görüntüler! Çifte sarsıntı ülkeyi vurdu