AKİT MENÜ

Spor

Yaser Asprilla: Galatasaray'ı küçüklüğümden beri...

Galatasaray formasıyla ilk maçına çıkan Yaser Asprilla, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Haber Merkezi

Galatasaray formasıyla ilk maçına çıkan Yaser Asprilla, maç sonu açıklamalarda bulundu.

Süper Lig'in 20. haftasında Galatasaray, Kayserispor'u 4-0 mağlup etti.

Maçın hemen ardından Sarı-kırmızılı formayla ilk maçına çıkan Yaser Asprilla açıklamalarda bulundu.

 

"KÜÇÜKLÜĞÜMDEN BERİ TAKİP EDİYORUM"

Transfer sürecinden bahseden Asprilla, "Küçüklüğümden beri takip ediyorum Galatasaray'ı. Çok büyük bir kulüp. Bana çok güzel bir projeden bahsettiler. Davinson ile de konuştum. Yeteneğim sayesinde buraya gelme onuruna eriştim." ifadelerini kullandı.

Takım arkadaşlarından övgüyle bahseden Kolombiyalı yıldız, "Takım arkadaşlarım büyük oyuncular. Onlardan hem kişisel yardım görüyorum hem futbol açısından... Bu büyük futbolcularla her gün beraber çalıştığım için çok mutluyum." dedi.

Yorumlara Git

Venezuela’da çifte deprem olmuştu! Erdoğan’dan 'geçmiş olsun' mesajı

MASAK raporlarında şok para transferleri! Rüşvetin son durağı Veli Ağbaba mı?

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?