AKİT MENÜ

Yaşam

Şubat sonunda Oğuzlar’da alışılmış manzara

Çorum’un Oğuzlar ilçesinde her yıl şubat ayının son günlerinde açan yabani sıklamenler bu yıl da ortaya çıktı.

AA

Çorum’un Oğuzlar ilçesinde şubat ayının son günlerinde yabani sıklamenler çiçek açtı. Koyu yeşil yaprakların arasından çıkan pembe çiçekler, doğaya ayrı bir güzellik kattı.

 

Özellikle ormanlık ve kayalık alanlarda görülen sıklamenler, vatandaşların da ilgisini çekti.  Öte yandan doğadan toplanan sıklamenler, Tarım ve Orman Bakanlığının açıkladığı 2026 yılı ihracatı yasak ve kotaya tabi doğal çiçek soğanları arasında yer alıyor.

Yorumlara Git

İstanbul'da feci kaza! Ölü ve yaralılar var

Siyonistlerin Lübnan planına Hizbullah'tan sert barikat! Naim Kasım meydan okudu!

Sapkın bar kapatılınca LGBT gemisi rota değiştirdi

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı