AKİT MENÜ

Dünya

İran 12 saat ara verdi! Tekrar düğmeye bastılar

ABD ve İsrail’in saldırılarının ardından İran, yaklaşık 12 saatlik aranın ardından İsrail’e yeniden füze ateşledi. Birçok kentte sirenler çalarken hava savunma sistemleri devreye girdi.

AA

ABD-İsrail'in saldırılar düzenlediği İran, yaklaşık 12 saat aradan sonra İsrail'e füze ateşledi.

İsrail ordusundan yapılan açıklamada, İran'dan füze ateşlendiğinin tespit edildiği ve hava savunma sistemlerinin füzeleri engellemeye çalıştığı kaydedildi.

İran'ın misillemesi nedeniyle birçok kentte sirenler çalarken başkent Tel Aviv'de hava savunma sistemlerinin gelen füzeleri engellemeye çalıştığı görüldü. Bu sırada gökyüzünden şiddetli bir patlama sesi geldi.

İsrail'in Kanal 12 televizyonu, şiddetli patlama sesinin açık alana füze isabetinden kaynaklanabileceğini iddia etti.

İsrail acil yardım servisi Kızıl Davud Yıldızı, herhangi bir isabet veya yaralanma vakası bildirilmediğini aktardı.

Yorumlara Git

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret

Bakan Çiftçi açıkladı! 1,4 milyon Suriyeli gönüllü geri dönüş yaptı

Yüz kızartan suçlamalar dosyada: İZBETON soruşturmasında çok sayıda gözaltı

CHP’li başkan yardımcısının odasından çıktı: İşte ruhsatsız silahın belgesi