AKİT MENÜ

Gündem

O yazar, siyonist saldırganları değil İran’ı suçladı! “Normal bir ülke olsa teslim olurdu”

“Kabataş yalancısı” ve “Siyonistlerin çanak yalayıcısı” olarak tanınan Yazar İsmet Berkan, ABD/İsrail saldırıları nedeniyle İran'ı suçlayarak, “Normal bir ülke olsa teslim olurdu” dedi.

Haber Merkezi

Berkan'ın 10Haber'de yayınlanan yazısında ortaya attığı tuhaf görüşleri şöyle: “İran normal bir ülke olsa, savaşın daha ikinci veya üçüncü günü, ‘Tamam teslim oluyoruz’ der ve müzakere masasına otururdu. Ama hepimiz biliyoruz, İran’ı yönetenler, kendi halklarının refahını ve mutluluğu önceleyen normal insanlar değil. İran’dan istenen şey son derece basitti: Çevresine ve bölgesine tehdit oluşturmaktan vazgeçmesi, başka ülkelerin iç işlerine karışmaması, oralardaki silahlı örgütleri desteklememesi, varsa nükleer silah edinme heveslerinden cayması, saldırı füzeleri yerine savunma füzelerine yönelmesi. Bunlar soğukkanlı olarak düşündüğünüzde gayrı makul istekler değildi. Arada bir sembolik füzeler atıyorlar, karşılığında inanılmaz bir savaş makinesinin saldırılarına uğruyorlar. En fazla yapabildikleri Hürmüz Boğazını kapatan gerilla saldırıları tehdidinde bulunmak” İsmet Berkan’ın sözleri, sosyal medyada vatandaşlardan çok sert tepkiler aldı.

Yorumlara Git

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur