AKİT MENÜ

Gündem

O yazar, siyonist saldırganları değil İran’ı suçladı! “Normal bir ülke olsa teslim olurdu”

“Kabataş yalancısı” ve “Siyonistlerin çanak yalayıcısı” olarak tanınan Yazar İsmet Berkan, ABD/İsrail saldırıları nedeniyle İran'ı suçlayarak, “Normal bir ülke olsa teslim olurdu” dedi.

Haber Merkezi

Berkan'ın 10Haber'de yayınlanan yazısında ortaya attığı tuhaf görüşleri şöyle: “İran normal bir ülke olsa, savaşın daha ikinci veya üçüncü günü, ‘Tamam teslim oluyoruz’ der ve müzakere masasına otururdu. Ama hepimiz biliyoruz, İran’ı yönetenler, kendi halklarının refahını ve mutluluğu önceleyen normal insanlar değil. İran’dan istenen şey son derece basitti: Çevresine ve bölgesine tehdit oluşturmaktan vazgeçmesi, başka ülkelerin iç işlerine karışmaması, oralardaki silahlı örgütleri desteklememesi, varsa nükleer silah edinme heveslerinden cayması, saldırı füzeleri yerine savunma füzelerine yönelmesi. Bunlar soğukkanlı olarak düşündüğünüzde gayrı makul istekler değildi. Arada bir sembolik füzeler atıyorlar, karşılığında inanılmaz bir savaş makinesinin saldırılarına uğruyorlar. En fazla yapabildikleri Hürmüz Boğazını kapatan gerilla saldırıları tehdidinde bulunmak” İsmet Berkan’ın sözleri, sosyal medyada vatandaşlardan çok sert tepkiler aldı.

Yorumlara Git

Adli emaneti soyup kaçmıştı! '147 milyon'luk firari hala yakalanamadı

Trump’ın sözleri şok etti: İçleri kan ağlayarak Erdoğan övgüsünü verdiler

Seneye 4 ev almak için evini satıp altına yatırmıştı! Zarar: 600 bin lira! Sattığı evi bile geri alamıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan AK Partili kurmaylarına uyarı

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret