AKİT MENÜ

Yerel

Bursa'da 180 bin liralık kavga

Bursa’da trafikte yaşanan gerginlik kavgaya dönüştü. Sürücüler araçlarından inip kavga etti. Yeni düzenlemeye göre araçtan inip trafiği kilitleyerek kavga edenlere 180 bin liralık ceza uygulanıyor.

Haber Merkezi

Olay, Nilüfer ilçesinde bulunan Küçük Sanayi Bölgesi’nde meydana geldi. Aracından inen sürücü, kamyonete yönelerek saldırmaya başladı.

Trafikte kısa süreli paniğe neden olan olayda, çevredeki sürücüler neye uğradığını şaşırdı.

Yaşanan o anlar, trafikte bulunan başka bir vatandaşın cep telefonu kamerasına saniye saniye yansıdı.

Olayın ardından tarafların durumu hakkında bilgi edinilemezken, polis görüntüler üzerine inceleme başlattı. Yeni kanuni düzenleme ile aracından inip kavga eden ve trafiği kilitleyenlere 180 bin lira trafik cezası kesiliyor.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla