AKİT MENÜ

Gündem

Ortadoğu'da diplomasi trafiği hızlanıyor: Ürdün ve Hindistan'dan "acil ateşkes" çağrısı!

Ürdün Kralı 2. Abdullah ile Hindistan Başbakanı Narendra Modi, bölgede tırmanan gerilimi ve çatışmaların yayılma riskini ele almak üzere kritik bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Ürdün Kraliyet Divanı'ndan yapılan açıklamaya göre liderler, bölgesel istikrarın yeniden tesisi için diplomatik kanalların ivedilikle işletilmesi gerektiği konusunda mutabık kaldı.

Haber Merkezi

Ürdün Kralı 2. Abdullah, bölgesel istikrarın yeniden sağlanması için diyalog ve diplomasi çağrısında bulundu.

Ürdün Kraliyet Divanı’ndan yapılan açıklamaya göre, Kral Abdullah ile Hindistan Başbakanı Narendra Modi bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Açıklamada, görüşmede bölgedeki gerilimlerin azaltılmasına yönelik yolların ele alındığı belirtildi.

 

Görüşmede ayrıca, çatışmanın uzamasını ve genişlemesini önleyecek kapsamlı bir ateşkes sağlanması için uluslararası çabaların seferber edilmesi ve koordinasyonun sürdürülmesi gereği üzerinde duruldu.

Kral Abdullah, krizin sona erdirilmesi ve bölgesel istikrarın yeniden tesis edilmesi için diyalog ve diplomatik kanalların önemine vurgu yaptı.

Açıklamada ayrıca, Kral Abdullah’ın İran’ın Arap ülkelerine yönelik saldırıları sonucu yaşamını yitiren Hindistan vatandaşları için Modi’ye başsağlığı dileklerini ilettiği kaydedildi.

 

Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi