AKİT MENÜ

Aktüel

Bilecik’te ıslak yol kazaya neden oldu: 2 yaralı

Bilecik’in Söğüt ilçesinde ıslak yol nedeniyle meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Bilecik’in Söğüt ilçesinde ıslak yol nedeniyle meydana gelen trafik kazasında 2 kişi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre, Söğüt ilçesine bağlı Zemzemiye köyü yol ayrımı mevkiinde M.Y. idaresindeki 06 DTG 636 plakalı otomobil, Eskişehir istikametinden Söğüt istikametine seyir halindeyken yolun ıslak olması nedeniyle direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kontrolden çıkarak kaza yaptı.

Meydana gelen kazada otomobilde yolcu olarak bulunan H.Y. ile Ö.Y. hafif şekilde yaralandı. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen acil sağlık ekipleri tarafından yaralılara ilk müdahale yapıldı, ardından Bozüyük Devlet Hastanesi’ne sevk edildi.
Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!