AKİT MENÜ

Gündem

Dünya bu faturayı ödememeli! İspanya Başbakanı Sanchez'den Hürmüz çıkışı: "Enerji krizi kapıda!"

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, Orta Doğu’da kontrolden çıkan çatışmaların küresel ekonomiyi uçurumun kenarına getirdiği uyarısında bulundu.

Cem Kaya

İspanya Başbakanı Pedro Sanchez, "Dünya bu savaşın sonuçlarına katlanmamalı." diyerek, Hürmüz Boğazı'nın açılmasını ve Orta Doğu'daki tüm enerji rezervlerinin korunmasını talep etti.

 

Sanchez, Orta Doğu'da devam eden çatışmalarla ilgili olarak ABD merkezli X şirketinin sosyal paylaşım platformundaki hesabından açıklama yaptı.

Sanchez, "İspanya hükümeti, Hürmüz Boğazı'nın açılmasını ve Orta Doğu'daki tüm enerji rezervlerinin korunmasını talep ediyor. Küresel bir dönüm noktasındayız. Daha fazla tırmanma, tüm insanlık için uzun vadeli bir enerji krizini tetikleyebilir. Dünya bu savaşın sonuçlarına katlanmamalı." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu

CHP’li belediyenin toplamadığı çöplükte çıkan yangın makilik alana sıçradı

Sosyal medyada büyük beğeni topladı! Mezuniyet töreninde muhteşem konuşma

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek