AKİT MENÜ

Ekonomi

İran, Türkiye'ye gaz akışını kesti mi? Bakan Bayraktar'dan flaş açıklama

İran'dan Türkiye'ye gaz akışının kesildiği yönündeki iddialarla ilgili açıklama yapan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar "İran'dan gaz akışı devam ediyor. Depolama tesislerimiz yüzde 71 dolu şu anda" ifadelerini kullandı.

AA
Güncelleme Tarihi:

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, İran'dan Türkiye'ye doğal gaz akışının kesilmediğini belirterek, "İran'dan gaz akışı devam ediyor. Depolama tesislerimiz yüzde 71 dolu şu anda." dedi.

Bayraktar, Kabine Toplantısı'nın ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı.

 

"Doğal gaz arzında hiçbir sıkıntı yok"

"İran, Türkiye'ye gaz akışını kesti" başlıklı haberi yalanlayan Bayraktar, doğal gaz arzında hiçbir sıkıntı olmadığını bildirdi.

Bayraktar, "İran'dan gaz akışı devam ediyor. Depolama tesislerimiz yüzde 71 dolu şu anda." bilgisini paylaştı.

Yorumlara Git

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek

Almanya’yı tercih eden doktoru hararet bastı! Daha çok ararsınız Türkiye’yi