AKİT MENÜ

Dünya

Feribota binmeye çalışan yolcu otobüsü 40 yolcusu ile suda kayboldu!

En az 40 kişiyi taşıyan yolcu otobüsü Bangladeş'teki Padma Nehri'ni geçmek için feribota girmeye çalıştığı sırada nehre düştü. Otobüs ile birlikte nehirde kaybolan yolcuları kurtarma çalışmaları sırasında 2 kişinin cansız bedenine ulaşıldı.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Bangladeş'in Rajbari bölgesinde yer alan Dauladia’da en az 40 kişiyi taşıyan yolcu otobüsü, feribota girmeye çalıştığı sırada Padma Nehri'ne düştü. Olay yerine çok sayıda itfaiye ve ambulans ekibi sevk edilirken, dalgıçlar otobüsteki yolcuları kurtarmak için dalış yaptı.

Arama-kurtarma çalışmaları sırasında 2 kişinin cansız bedenine ulaşılırken, 17 yolcu kurtarıldı. Kayıp olan yolcuları arama çalışmaları devam ediyor.

Çevredekiler tarafından kaydedilen görüntülerde, otobüsün feribota binmek için sıra beklerken bir anda hızlanarak nehre düştüğü görüldü.

 

Yorumlara Git

Esfele Safilin kana doymuyor: İblis Gazze'de yine masumları vurdu!

AK Parti’den Başkan Erdoğan’a yeni şarkı: Dombra’dan sonra büyük ses getirecek

Batı’da ne varsa Doğu’ya da o Terörö üssü Hakkari'den sağlık üssü Hakkari'ye

Katillerle imzalar atıldı Anlaşma tamam ama güvenen kim!

Meteoroloji uzmanından dikkat çeken uyarı.... Aman dikkat! Bu sene yaz bitmeyecek