AKİT MENÜ

Dünya

Rusya'dan İran'da "nükleer" operasyon

Rusya Devlet Nükleer Enerji Kuruluşu Rosatom'dan yapılan açıklamada "İran'ın Buşehr Nükleer Santrali’nden 163 kişiyi daha tahliye ettik" ifadeleri kullanıldı.

AA

Rusya Devlet Nükleer Enerji Kuruluşu Rosatom'un Genel Müdürü Alexey Likhachev, İran'da yer alan Buşehr Nükleer Santrali’nde 163 kişinin daha tahliye edildiğini açıkladı.

Likhachev, Rus devlet kanalı Vesti’ye yaptığı açıklamada, bölgedeki çatışmalar doğrultusunda İran'daki Buşehr Nükleer Santrali'ndeki duruma ilişkin konuştu.

 

Bugün santralden üçüncü etap tahliyelerin gerçekleştirildiğini belirten Likhachev, “Santralden İran-Ermenistan sınırına doğru 163 kişi tahliye edildi. Bu son tahliye olmayacak.” dedi.

Likhachev, santralde yaklaşık 300 kişinin kaldığı bilgisini paylaşarak, “Sahada birkaç düzine kişiyi görevde bırakacağız.” diye konuştu.

Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı (UAEA), İran’ın bugün Buşehr Nükleer Enerji Santrali’ne bir füzenin daha isabet ettiğini bildirdiğini açıklamıştı.

Yorumlara Git

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!