AKİT MENÜ

Yerel

Yağışlar bereket getirdi! Mantar mesaisi başladı

Diyarbakır Çüngüş'te yüksek kesimlerinde kendiliğinden çıkan doğal mantarlar, vatandaşları kırsala yöneltti.

IHA
Güncelleme Tarihi:

Diyarbakır’da yağışlı geçen mevsimin ardından mantar bolluğu yaşanıyor.

 

Doğa güzellikleri ile bilinen Çüngüş ilçesinin yüksek kesimlerde, kendiliğinden oluşan doğal mantarlar çıkmaya başladı. Çüngüş'ün Elyos Mahallesi sakinleri kırsal alanlarda çıkan mantarları toplayarak yemeklerde tüketmeye başladı.

Mantar toplayan Bayram Gülabi, "Çayır mantarı çok lezzetlidir. Soba üzerinde pişirilen mantarları çok seviyorum. Bu şekilde pişirilmeye biz mantar kebabı diyoruz. Çayır mantarı mevsimin yağışlı geçmesinden dolayı bollaştı" dedi.

Yorumlara Git

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!

Mehmet Şimşek'ten 'Erken seçim' açıklaması!

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı