AKİT MENÜ

Yaşam

Örnek davranış! Telefonunu camide şarj etti, helallik istedi

Bolu Mudurnu'da namaz kılarken telefonunu camide şarj eden kişi, kullandığı elektrik için 100 TL ve “Hakkınızı helal edin” yazılı not bıraktı.

DHA
Güncelleme Tarihi:

Bolu’nun Mudurnu ilçesinde tarihi camiye bırakılan not, görenleri duygulandırdı.

 

Mudurnu ilçesinin tarihi camilerinden Yıldırım Bayezid Camii’ne gelen kişi, namazını kılarken cep telefonunu da şarj etti. Caminin elektriğini kullanan kişi, ‘Telefonumu şarj ettiğim için bıraktım. Hakkınızı helal edin’ yazılı notla birlikte 100 TL bıraktı. Vatandaşın caminin içine bıraktığı para ve notu caminin müezzini Eyüp Acar fark etti.

Yorumlara Git

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde büyük provokasyon: Amedspor Bayrağı köprüye asıldı!

Başkan Erdoğan: Küresel siyasetin oyun kurucusuyuz

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!