AKİT MENÜ

Gündem

Dışişleri Bakanlığı açıkladı! Türkiye-Ermenistan normalleşme sürecinde yeni gelişme

Türkiye-Ermenistan Ortak Çalışma Grubu'nun toplantısı Kars'ta düzenlendi. Dışişleri Bakanlığından Kars-Gümrü demir yolunun iki ülkenin normalleşmesi açısından büyük bir öneme sahip olduğu vurgusu yapıldı.

AA

Türkiye ile Ermenistan Arasındaki Ortak Çalışma Grubu toplantısında, Kars-Gümrü demir yolunun bir an evvel faaliyete geçirilmesinin önemi vurgulandı.

Dışişleri Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Türkiye-Ermenistan Normalleşme Süreci kapsamında varılan mutabakat çerçevesinde, Kars-Gümrü demir yolunun rehabilitasyonu ve faaliyete geçirilmesi amacıyla oluşturulan Türkiye-Ermenistan Ortak Çalışma Grubu'nun toplantısı Kars'ta düzenlendi.

Taraflar, bölgesel ulaştırma bağlantılarının geliştirilmesi kapsamında Kars-Gümrü demir yolunun bir an evvel faaliyete geçirilmesinin önemini vurguladı.

Yorumlara Git

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!