AKİT MENÜ

Gündem

Toplu taşımada bayram jesti: İki tarihte ulaşım bedava

1 Mayıs ve 19 Mayıs’ta bazı raylı sistem hatlarında toplu taşıma ücretsiz olacak. Karar, Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Ücretsiz ulaşım uygulaması belirli hatları kapsayacak.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü ile 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında toplu taşıma kullanıcılarını yakından ilgilendiren bir karar alındı. Cumhurbaşkanı kararıyla, belirlenen raylı sistem hatlarında seferler gün boyunca ücretsiz hizmet verecek.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararına göre, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü ve 19 Mayıs Atatürk’ü Anma ve Gençlik ve Spor Bayramı'nda Başkentray, Marmaray, İZBAN, Sirkeci-Kazlıçeşme Raylı Sistme Hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy Metro Hattı seferleri ücretsiz olacak.

Yorumlara Git

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar