AKİT MENÜ

Yerel

İşçi Bayramı'nda 'Ekmek Kavgası' değişmedi! Adana'da kutlamalar yapılırken seyyar satıcılar bariyerlerin arkasında ter döktü!

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü tüm Türkiye'de olduğu gibi Adana'da da çeşitli etkinliklerle kutlandı. Sivil toplum kuruluşları ve işçiler, Cevat Yurdakul Caddesi'nden başlayarak Uğur Mumcu Meydanı'na kadar coşkulu bir yürüyüş gerçekleştirdi. Ancak meydanlardaki eğlenceli manzaraların hemen ardında, geçim derdiyle boğuşan emekçilerin dramı vardı.

Haber Merkezi

Adana'da 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde kutlama yapılırken ekmek parası için alanlara gelen simitçiler ve su satıcıları ise bariyerlerin arkasında çalışmaya devam etti.

1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü tüm yurtta olduğu gibi Adana'da da kutlandı. Sivil toplum örgütleri, Cevat Yurdakul Caddesi'nden Uğur Mumcu Meydanı'na kadar yürüyüş gerçekleştirdi. Yürüyüş boyunca davul ve zurnalar eşliğinde eğlenen işçiler renkli görüntüler oluştururken, simit ve su satıcıları ise geçimlerini sağlamak için bariyerlerin arkasında satış yapmayı sürdürdü.

"Çalışmak zorundayız"

Simit ve su satarak çalışan Cengiz Turan isimli satıcı, "Çalışmak zorundayız, ne yapalım başka diyecek sözüm yok. Emekçilerin hakkının verilmesini istiyorum, gariban kardeşlerimizi ezmesinler. En içten dileklerimle 1 Mayıs'ı kutluyorum" dedi.

Etkinlikler, Uğur Mumcu Meydanı'nda yapılan konuşmalarla tamamlandı. 

Yorumlara Git

Papazdan aldığı rüşveti sus payı vermiş

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas

Özel ve ekibi logoyu da yürütmüş