AKİT MENÜ

Spor

Süper Lig biletini alan ikinci takım belli oldu

TFF 1. Lig'de Amedspor, Iğdır FK ile deplasmanda 3-3 berabere kalarak Erzurumspor'un ardından Süper Lig'e yükselen ikinci takım oldu.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

Trendyol 1. Lig'in 38. haftasında Amedspor, Iğdır FK'ya konuk oldu. Iğdır Şehir Stadyumu'nda oynanan maç 3-3 berabere sona erdi.

Amedspor'un gollerini 19. dakikada Hasan Ali Kaldırım, 45+1'de Diagne ve 49. dakikada Dia Saba attı.

Iğdır FK'nın gollerini 6. dakikada Fofana, 45+4'te Diagne (kendi kalesine) ve 80. dakikada Atakan Çankaya attı.

 Erokspor'un, sahasında Pendikspor ile 1-1 berabere kalmasının ardından iki takımda 74 puanla ligi bitirdi.

İkili averajla Erokspor'un önünde yer alan Amed, Süper Lig'e yükselen ikinci takım oldu.

Başkan Erdoğan'dan tebrik

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Süper Lig'e yükselen Amedspor'u tebrik etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan sosyal medya hesabından paylaştığı tebrik mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Önümüzdeki sezon Diyarbakır’ımızı Trendyol Süper Lig’de temsil edecek olan Amedspor’u, tüm Amedspor camiasını ve Diyarbakırlı kardeşlerimi yürekten tebrik ediyor, başarılar diliyorum."

 

 

Yorumlara Git

Laikçi azınlık başörtülüleri imha planı yaparken… CHP’li İzmir Büyükşehir’den toplu yoga ayini

Son dakika! Haymana Belediye Başkanı CHP'den istifa etti

CHP'li Adalar Belediyesi'nde kirli çark ifşa oldu: Detaylar evlere şenlik!

Ünlü isimden 'Kupanın en kötü takımı' seçilen A Milli Takım’a sert tepki: Bunlara uçak tahsisi israftır

Avrupalı liderlerden net mesaj ABD ve NATO’dan sıkıldılar