AKİT MENÜ

Gündem

Yangın sezonu Marmaris'te açıldı: Bölgeye çok sayıda hava ve kara unsuru sevk edildi

Muğla'nın Marmaris ilçesinde ormanlık alanda yangın çıktı. Bölgeye çok sayıda ekip sevk edilirken, yangının söndürülmesi için havadan ve karadan müdahale sürüyor.

IHA

Muğla Marmaris Bozburun-Selimiye arasında kalan Asarcık Üzümbağları ormanlık alanından dumanların yükseldiğini gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Gözetleme ekiplerince yeri belirlenen yangının söndürülmesi için bölgeye ekipler sevk edildi. Muğla Orman Bölge Müdürülüğü, yangın bölgesine şu an itibariyle 12 arazöz, 2 su ikmal aracı, 1 iş makinesi ile 1 helikopter ve çok sayıda söndürme işçisinin sevk edildiğini belirtti. İhbarla birlikte havalanan söndürme helikopteri de sortilerine başladı.

Yorumlara Git

İçişleri Bakanlığı DEM'li belediyeye soruşturma izni verdi: Hamza'nın katilleri için hesap vakti

ABD, Hürmüz'deki son durumu duyurdu

Demirtaş şafak mı sayıyor?: Az kaldı!

İtalya Başbakanı Meloni'den NATO çağrısı

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’