AKİT MENÜ

Gündem

İstanbul Boğazı'nda gemi trafiği askıya alındı

İstanbul Boğazı'ndan geçiş yapan Panama bayraklı 'Queen Bee' adındaki gemi, makine arızası yapınca boğaz trafiği askıya alındı. Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü ekipleri bölgeye sevk edildi.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

İstanbul Boğazı'ndan geçiş yapan Panama bayraklı 'Queen Bee' isimli gemi makine arızası yaptı.

 

BOĞAZ YENİDEN TRAFİĞE AÇILDI

Gemi, bölgeye sevk edilen Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü'ne bağlı ekiplerin müdahalesiyle Ahırkapı Demir Sahası'na çekildi.

Kapatılan boğaz trafiği ise ekiplerin çalışmalarının tamamlanmasının ardından yeniden açıldı.

 

Yorumlara Git

Gazze’de elektrik ve klima krizi! Siyonist göz göre göre ölüme sürüklüyor

Mizahınız Batsın! Siyasal Alevi Deniz Göktaş Kur'an-ı Kerim'le alenen alay etti!

Seküler dayatmanın derslik sonu! Anadolu kadınından sarhoş gezen kadınlara

İran’dan misilleme! Haydut ABD’nin saldırısına cevap

24 ilde dev operasyon: 122 kişi tutuklandı!