AKİT MENÜ

Dünya

Ateşkes sonrası Beyrut’a ilk saldırı! Katil İsrail, Lübnan'ı hedef aldığını duyurdu

İsrail Savunma Bakanı Yisrael Katz, ateşkesin ardından Lübnan’ın başkenti Beyrut’a ilk kez saldırı düzenlediklerini duyurdu.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

Lübnan’da ateşkesin ardından Beyrut, İsrail’in hedefi oldu. İsrail Savunma Bakanı Yisrael Katz, ateşkesin ardından Lübnan’ın başkenti Beyrut’a ilk kez saldırı düzenlediklerini açıkladı.

 

Netanyahu talimat verdi

Katz, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yaptığı paylaşımda, saldırının kendisinin ve İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu’nun talimatıyla düzenlendiğini kaydetti.

 

Ateşkesin sağlanmasından bu yana Beyrut’a ilk kez saldırı düzenlediklerini duyuran Katz, Hizbullah’ın Rıdvan Gücü komutanını hedef aldıklarını savundu. Katz, saldırıları sürdürecekleri tehdidinde bulundu.

 

Ateşkes 17 Nisan’da devreye alınmıştı

Lübnan basınında, İsrail'e ait bir savaş gemisinin Beyrut'un güneyindeki Dahiye bölgesinde Hureyk Mahallesi'nde bir daireyi 3 füzeyle hedef aldığı öne sürüldü. Ateşkesin 17 Nisan'da devreye girmesinden bu yana Beyrut, ilk kez hedef alındı.

İlişkili haber:

İsrail askeri vuruldu

Yorumlara Git

Avukat Yıldırım’dan savcılığa dilekçe! Korsan başkan Özgür için tutuklama talebi

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!

Davutoğlu’ndan Şara’ya çağrı! Başınızı kaldırın kimseye uydu olmayın!

“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Şeytanların savaşı

‘AK Parti iktidarında fırladı’ diyorlardı! İşte çeyrek altın ahlaksızlığının özeti