AKİT MENÜ

Dünya

Ateşkes sonrası Beyrut’a ilk saldırı! Katil İsrail, Lübnan'ı hedef aldığını duyurdu

İsrail Savunma Bakanı Yisrael Katz, ateşkesin ardından Lübnan’ın başkenti Beyrut’a ilk kez saldırı düzenlediklerini duyurdu.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

Lübnan’da ateşkesin ardından Beyrut, İsrail’in hedefi oldu. İsrail Savunma Bakanı Yisrael Katz, ateşkesin ardından Lübnan’ın başkenti Beyrut’a ilk kez saldırı düzenlediklerini açıkladı.

 

Netanyahu talimat verdi

Katz, ABD merkezli X şirketinin sosyal medya platformundaki hesabından yaptığı paylaşımda, saldırının kendisinin ve İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu’nun talimatıyla düzenlendiğini kaydetti.

 

Ateşkesin sağlanmasından bu yana Beyrut’a ilk kez saldırı düzenlediklerini duyuran Katz, Hizbullah’ın Rıdvan Gücü komutanını hedef aldıklarını savundu. Katz, saldırıları sürdürecekleri tehdidinde bulundu.

 

Ateşkes 17 Nisan’da devreye alınmıştı

Lübnan basınında, İsrail'e ait bir savaş gemisinin Beyrut'un güneyindeki Dahiye bölgesinde Hureyk Mahallesi'nde bir daireyi 3 füzeyle hedef aldığı öne sürüldü. Ateşkesin 17 Nisan'da devreye girmesinden bu yana Beyrut, ilk kez hedef alındı.

İlişkili haber:

İsrail askeri vuruldu

Yorumlara Git

Destici’den zirve öncesi DEM uyarısı ‘Özgürlük’ maskeli eylemler engellensin

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek