AKİT MENÜ

Aktüel

Telefon hırsızı 2 yankesici bu defa polisten kaçamadı

Şişli'de yankesicilik yöntemiyle bir kadının cep telefonunu çaldığı belirlenen 2 şüpheli tutuklandı.

AA

Şişli'de yankesicilik yöntemiyle bir kadının cep telefonunu çaldığı belirlenen 2 şüpheli tutuklandı.

19 Mayıs Mahallesi'nde bulunan alışveriş merkezindeki mağazada cep telefonunun olmadığını fark eden bir kadın, durumu polis ekiplerine bildirdi.

Güvenlik kamera kayıtlarını inceleyen ekipler, cep telefonunun 2 şüpheli tarafından yankesicilik yöntemiyle çalındığını belirledi.

Kimlikleri tespit edilen şüpheliler Ö.D.A. ve A.A, Esenler'de gözaltına alındı.

Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, çıkarıldıkları hakimlikçe tutuklandı.

Öte yandan şüphelilerin, yankesicilik yöntemiyle cep telefonunu çalması güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Yorumlara Git

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan flaş açıklamalar

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!