AKİT MENÜ

Gündem

Bakan Gürlek'in "cezaevleri" paylaşımına Türkiye'den destek yağıyor

Adalet Bakanı Akın Gürlek cezaevlerindeki rehabilite çalışmalarına ilişkin "Uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadelede, infaz sistemimizin rehabilite edici yönünü daha da güçlendiriyoruz" ifadelerini kullandı. Bakan Gürlek'in paylaşımına Türkiye'den destek yağdı.

AA
Güncelleme Tarihi:

Adalet Bakanı Akın Gürlek, uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadelede, infaz sisteminin rehabilite edici yönünü daha da güçlendirdiklerini bildirdi.

Gürlek, NSosyal hesabından, uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadele kapsamında ceza infaz kurumlarında yürütülen rehabilite çalışmalarına ilişkin paylaşımda bulundu.

"Uyuşturucu ve madde bağımlılığıyla mücadelede, infaz sistemimizin rehabilite edici yönünü daha da güçlendiriyoruz." ifadesini kullanan Gürlek, şunları kaydetti:

 

"Ceza infaz kurumlarımızda, tıbbi ve psikiyatrik hizmetler, psikososyal destek çalışmaları, bireysel görüşmeler ve yapılandırılmış grup çalışmaları, aile destek hizmetleri, meslek edindirme kursları, sportif, sanatsal ve kültürel faaliyetler, düzenli kitap okuma programları, topraksız tarım uygulamaları ve üretim atölyeleri ile hükümlülerin sağlıklı yaşam becerileri edinmesini, sorumluluk bilincinin pekiştirilmesini ve topluma güçlü bir şekilde yeniden kazandırılmasını destekliyoruz.

İnsan odaklı yaklaşımımızla bu alandaki çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz."

Yorumlara Git

90 milyonluk ülkeden bir tane forvet çıkmıyor! Milli takıma devşirme forvet formülü!

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı

Türkiye’nin en önemli sorunu!