AKİT MENÜ

Spor

Başkan Erdoğan Galatasaray'ı tebrik etti

Başkan Recep Tayyip Erdoğan, Üst üste 4’üncü kez Süper Lig'de şampiyon olan Galatasaray'ı tebrik etti.

Haber Merkezi
Güncelleme Tarihi:

Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Galatasaray evinde karşılaştığı Antalyaspor'u 3-2'lik skorla mağlup etti.

Sarı-kırmızılılar bu sonuçla puanını 80'e çıkardı ve ligin bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu ilan etti. Aslan böylece lig tarihinde 26. şampiyonluğunu kazandı ve en çok şampiyon olan takım ünvanını da geliştirdi.

 

BAŞKAN ERDOĞAN'DAN GALATASARAY'A TEBRİK

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, şampiyon Galatasaray'ı tebrik etti.

Başkan Erdoğan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Üst üste 4’üncü kez Trendyol Süper Lig Şampiyonu olan Galatasaray’ı; futbolcularıyla, teknik ekibiyle, yönetimiyle ve taraftarıyla tüm Galatasaray camiasını yürekten tebrik ediyorum." ifadelerini kullandı.

 

Yorumlara Git

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!

Venezuela depreminden ilk görüntüler! Çifte sarsıntı ülkeyi vurdu