Spor
Beşiktaş GAİN’de yaprak dökümü
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, sözleşmesi sona eren şutör oyun kurucu Yiğit Arslan için yayımladığı teşekkür mesajıyla oyuncusuna veda etti.
Kulüpten yapılan açıklamada milli basketbolcuya emekleri için teşekkür edilerek, "2023-2024 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz." ifadelerine yer verildi.
İlişkili haber:
Beşiktaş’ın kapısı çalındı! 3 isme transfer teklifi
İlişkili haber:
Beşiktaş'ın UEFA Avrupa Ligi'ndeki rakibi açıklandı!
İlişkili haber:
Fenerbahçe Beko'yu affetmedi! Final serisine Beşiktaş damgası