AKİT MENÜ

Aktüel

Böyle dikkatsizlik olur mu? 3 yaşındaki çocuk tiner içti

Aydın’ın Buharkent ilçesinde evdeki tineri içtikten sonra fenalaşan 3 yaşındaki A.D. hastaneye kaldırıldı. Durumu ağır olan küçük çocuğun yoğun bakımdaki tedavisi sürüyor.

DHA
Güncelleme Tarihi:

Aydın Buharkent’te 3 yaşındaki A.D evinde bulduğu tineri içti. Fenalaşan küçük çocuk hastaneye kaldırıldı. Bu acı olay ise ailelerin bu tarz ürünleri evde bulundururken iki kez düşünmesi gerektiğini gözler önüne sermiş oldu.

 

Yoğun bakımda tedavi ediliyor

A.D., evde yanlışlıkla tiner dolu şişeyi başına dikip, içti. Bir süre sonra fenalaşınca durumu fark eden yakınları, A.D.'yi Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürdü. A.D., buradaki ilk müdahalenin ardından Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Yoğun bakım ünitesine alınan A.D.'nin tedavisi sürerken, olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.

 

Yorumlara Git

Siyonist yalakası Almanya! Skandal görüntü

CHP'li Silifke Belediyesi'nde yolsuzluk patladı! Belediye başkanı dahil 9 kişi tutuklandı!

Uçağı iniş yaparken lastiği patlamıştı! SunExpress'ten açıklama

Senelerdir haber alınamıyordu, cinayete kurban gitmiş! 13 yıllık kayıp dosyasında gerçek ortaya çıktı

Karton bardak kolisinde rüşvet sevkiyatı! CHP’li Silifke Belediyesi’nde büyük soygun deşifre oldu!