AKİT MENÜ

Ekonomi

Bu ay daha yüksekten alacaklar! Sosyal yardım aylıklarına zam kararı

Bu ay daha yüksekten alacaklar! Sosyal yardım aylıklarına zam kararı

AA

Vakıflar Genel Müdürlüğü, yüzde 40 ve üzeri engel oranı bulunan ihtiyaç sahibi vatandaşlar ile yetim veya öksüz çocuklara ödenen muhtaç aylığı tutarını 9 bin 89 TL’den 1 Temmuz 2026’dan itibaren geçerli olmak üzere 10 bin 317 TL’ye yükseltti.

Vakıflar Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Genel Müdürlüğümüz tarafından yüzde 40 ve üzeri engel oranı bulunan ihtiyaç sahibi vatandaşlarımız ile yetim veya öksüz çocuklarımıza ödenen muhtaç aylığı tutarı güncellendi. 9 bin 89,11 TL olarak ödenen muhtaç aylığı, 1 Temmuz 2026 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere 10 bin 317,96 TL’ye yükseltildi. Yeni ödeme tutarı, 1 Temmuz 2026 - 31 Aralık 2026 döneminde geçerli olacak" denildi.

Yorumlara Git

İBB davasında villa devri ve ödemeler tartışıldı: Ali Nuhoğlu savunma yaptı

Vahşi Amerika! Halka açık idam yapacaklar

Maltepe’deki bina çökmesinde yeni gelişme! Can kaybı sayısı arttı

Petrolün ateşi dinmiyor! Trump saldırı planlıyor iddiası

İsmail Saymaz, Murat Ağırel ve Şaban Sevinç için hesap vakti