AKİT MENÜ

Ekonomi

On binlerce vatandaş faturasını sorgulatıyor

Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu'nun (EPDK), elektrik faturalarını kontrol etmek için geliştirdiği, fatura sorgulama sistemi, açıldığı aynı günde on binlerce kişi tarafından ziyaret edildi. Sistemdeki yoğunluktan dolayı çöken site, TÜBİTAK'ın yardımıyla sorun giderildi.

Güncelleme Tarihi:

Sistem, yoğun girişler nedeniyle hizmet veremez duruma düştü. Kurum TÜBİTAK ile temasa geçti ve 6 dolayında uzman EPDK ile temasa geçti; saatler süren çalışmadan sonra sorun çözüldü.

EPDK bünyesindeki bilişim uzmanlarından bir grup gece boyunca nöbet tuttu. EPDK'nın geçen hafta hizmete verdiği resmi internet sayfasında yer alan fatura sorgulama modülü, abonelerin şikâyetlerine çözüm üretmeyi hedefliyor. EPDK'ya, abonelerden dağıtım şirketleriyle ilgili gelen şikâyetler üç konuda yoğunlaşıyor. Birinci sırada elektrik kesintileri geliyor. Abonelik hizmetleri (açmakapama, hat bağlantı, arızalara müdahale) ikinci sırada yer alıyor. Faturalar da abone şikâyetlerinde önemli yere sahip.

BENDEN 60 KURUŞ FAZLA ALMIŞLAR' DİYE EPDK'YA BAŞVURDU

Aboneler, EPDK'nın sistemine abonelikle ilgili istenen bilgileri girerek, faturalarını hesaplamaya başladı. Dağıtım şirketinin fazla tahsilat yaptığını düşünen aboneler, EPDK'ya başvuruda bulunuyor. Bir abone, 'Benden 60 kuruş fazla tahsil edilmiş' diyerek EPDK'ya şikâyetçi oldu.

Yorumlara Git

Polislere ateş açıldı

Seda Sayan'dan Güllü itirafı: Geçmişte okul taksitlerini ödedim...

Uyuşturucu soruşturması kapsamında Kasım Garipoğlu’na yakalama kararı çıktı! Hangi mal varlığına el konuldu?

İstanbul’a kar uyarısı: 10 yıl sonra ilk defa gerçekleşecek

'Cesedimi yakın' diye Özdemir İnce şimdi de 'halimiz duman' demeye başladı! Erdoğan'dan yardım istedi