AKİT MENÜ

Teknoloji

Vodafone Türkiye dijital dönüşüm hareketi ile istikrarlı büyümesini sürdürüyor

Dijital Dönüşüm Hareketi kapsamında;“Dijital Bağlantılı Türkiye için Teknoloji Yatırımları”, “Toplumsal Gelişim için Sosyal Yatırımlar” ve “Mükemmel Müşteri Deneyimi için Hizmet Yatırımları” başlıkları altında önümüzdeki iki yılda toplam 2 milyar TL’ninüzerinde yatırım yapacağını açıklayan Vodafone Türkiye, istikrarlı büyümesini sürdürüyor.

19 çeyrektir kesintisiz çift haneli büyüyen şirket, 2014-15 mali yılının ilk çeyreğinde de güçlü büyümesini sürdürerek servis gelirlerini ,8* artırdı. Veri gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre %50 artıran Vodafone Türkiye, abone sayısını 20,4** milyona çıkardı.

 “Daha iyi bir gelecek için iletişim teknolojileri ile Türkiye’de herkese ilham vermek” misyonu ile Kasım 2013’te Dijital Dönüşüm Hareketi isimli stratejik yatırım programını başlatan Vodafone Türkiye, istikrarlı büyümesini 2014-15 mali yılının ilk çeyreğinde de sürdürdü.

Şirket, servis gelirlerini1 Temmuz 2013 tarihindeki mobil çağrı sonlandırma ücreti düşüş etkisi hariç tutulduğunda geçen yılın aynı dönemine göre ,8* artırdı. Böylelikle, 19 çeyrektir kesintisiz olarak çift haneli büyüyen şirketin, mali yılının ilk çeyreğinde servis gelirleri 1,4 milyar TL’ye ulaştı.

Toplam 20,4 milyon abone

Vodafone Türkiye'nin toplam abone sayısı 20,4** milyona yükseldi. 20 ülkede hayata geçirilen Vodafone Red tarifeleri, Türkiye’de de faturalı abone bazındaki büyümenin lokomotifi oldu. Şirketin, faturalı abone sayısı 8,2 milyona çıkarak toplam abone bazının %40’ına ulaştı. Şirketin ortalama abone başına geliri (ARPU), finansal yılın birinci çeyreğinde 22,1 TL olarak gerçekleşti.

Veri gelirlerinde %50 büyüme

Vodafone Türkiye'nin bu çeyrekte abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu, geçen yılın aynı dönemine göre 10,3 puan artışla %36’lık seviyeye yükselirken, veri gelirleri geçen yılın aynı dönemine göre %50 arttı.

Kurumsal segment gelirlerinde ’lık büyüme ***

Kurumsal alandaki global birikimlerini Türkiye’ye hızlı bir şekilde aktararak, müşterilerinin ihtiyaçlarına özel makineler arası iletişimde inovatif çözümler geliştiren “İşOrtağım” platformu ve “Toplam İletişim Hizmetleri Stratejisi” ile kurumsal segmentteki büyümesini sürdüren şirket, kurumsal mobil servis gelirlerini bir önceki yılın aynı dönemine göre *** oranında artırdı.

Müşteri memnuniyeti ile “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen mobil operatörü”

Vodafone Türkiye, müşteri memnuniyeti odaklı programı sayesinde Net Tavsiye Skoru’ndaki**** lider konumunu bu çeyrekte de sürdürdü.

2014-15 mali yıl birinci çeyrek performansını değerlendiren Vodafone Türkiye CEO’su Gökhan Öğüt şöyle konuştu:

“2014-15 mali yılının ilk çeyreği; bireylerden kurumlara, sosyal hayattan ekonomik yaşama kadar Türkiye’nin uçtan uca dijital kalkınması hedefiyle ilan ettiğimiz Dijital Dönüşüm Hareketi’nin istikrarlı büyümemize katkı sağladığı bir dönem oldu.Vodafone Türkiye olarak odağımıza yatırımı alarak Türkiye’nin dijital geleceğinin lideri olma vizyonumuzla hedeflerimizde kararlılıkla ilerliyoruz. Geçen finansal yıl sonunda bir yatırım taahhüdünde bulunarak, gelecek iki yılda,Vodafone Grubu’nun Spring Projesi doğrultusunda Türkiye’ye ayırdığı kaynağın da eklenmesiyle, ‘2 yılda toplam 2 milyar TL’ninüzerinde yatırım yapacağız’ dedik. Bu doğrultuda istikrarlı büyümemizi yatırım odağından uzaklaşmadan devam ettireceğiz.”

Yorumlara Git

Hazmedemediysen maden suyu iç! Emniyetin TOGG'larını görünce içi acıyan DP'li vekil

Teknoloji kontrollerinin bilançosu! ECB Başkanı Lagarde'dan 100 yıl sonra ‘Büyük Buhran’ uyarısı

Asgari ücret resmi olarak açıklandı! Tam iki kat fark var...

Sınır ihlali yapıp Bodrum'a kadar geldiler! Yunanistan'dan son dakika açıklaması: Ateş açamadık

Galatasaray'dan kötü haber! İki yıldız derbide yok