AKİT MENÜ

Dünya

"Saddam'ın cesedi, mezarından alındı"

Irak’ın devrik lideri Saddam'ın mensubu olduğu Elbu Nasır aşireti, Saddam’ın cesedinin sekiz ay önce mezarından taşındığını açıkladı.

İngiltere merkezli Reuters haber ajansına konuşan bir aşiret lideri, “Cesedini sekiz ay önce güvenli bir yere taşıdık. Ona bir şey olmasından korktuk. Korkularımız doğru çıktı. Cesedi dört kişi taşıdık. Ama oğullarının cesetlerini taşıyamadık. Birilerinin mezarları yıkmasından korktuk. Saddam Hüseyin’i bir kere öldürmeleri yetmedi mi? Onun cesedinden bile korkuyorlar” dedi.

Saddam’ın anıt mezarı geçtiğimiz günlerde Merkezi Irak Hükümeti’ne bağlı Ordu tarafından yıkılmıştı.

Yorumlara Git

Trump ‘İsrail beceremedi, görevi Şara’ya vereceğim’ demişti! Şara: Yanlış anlaşıldı

Gaziantep Havalimanı'nda korku dolu anlar! Yolcu uçağı iniş yaparken olmaması gereken şey oldu

Destici, A Milli Takım'ın Dünya Kupasından elenmesini yorumladı: Önümüzdeki maçlara bakacağız

Trump’tan dünyaya ilan! Tahran hizaya geldi, nükleer denetimleri "uzun bir süre" kabul edecek!

O ülkede kırmızı alarm verildi! Termometreler 40 dereceye dayanacak