AKİT MENÜ

Gündem

Başbakan Yıldırım: Bu iş Başbakanlık'tan daha kolaymış

İstanbul Çamlıca Gişeler'de trafik denetimi yapan ekipleri ziyaret eden Başbakan Binali Yıldırım, sürücülerle de sohbet edip çikolata ikram etti.

Güncelleme Tarihi:

Yollardaki sürücülere uyarıda bulunan Yıldırım, "Lütfen dikkatli şekilde evinize dönün. Yolların kralı olmaz kuralı olur. Sağ salim yakınlarınıza kavuşun"dedi.Yıldırım sürücülerle bayramlaşırken de "Bu iş başbakanlıktan daha kolaymış" esprisi yaptı.

Başbakan Binali Yıldırım İstanbul Çamlıca Gişeler'de trafik denetimi yapan ekipleri ziyaret etti. Trafik denetimlerine de bir süre katılan Yıldırım, sürücüleri durdurup onlarla baylarmalaştı. Sürücülere çikolata ikrame den ve çocuklara harçlık veren Yıldırım, "Bu iş başbakanlıktan daha kolaymış" esprisi yaptı.

Telsiz kanalından görev yapan polislerin bayramını kutlayan Yıldırım tatil dönüşü için de sürücülere şu uyarıda bulundu: "Lütfen dikkatli şekilde evinize dönün. Kurallara uyun. Yolların kralı olmaz kuralı olur. Sağ salim yakınlarınıza kavuşun."

Yorumlara Git

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"

2 ölü, 30 yaralı! Freni tutmayan araç camiye daldı