AKİT MENÜ

Gündem

15 Temmuz gecesi Ümit Dündar'dan kritik talimat!

15 Temmuz gecesi darbeci hainlerin üs olarak kullandığı Selimiye Kışlası'nda, darbe karşıtı subayların Ordu Komutanı Orgeneral Ümit Dündar’ın oluruyla kışlanın elektriğini kesip, hainleri karanlığa gömdüğü ortaya çıktı.

15 Temmuz darbe girişimi sırasında darbecilerin üs olarak kullandığı yerlerden bir tanesi olan Selimiye Kışlası'ndaki darbecilerin elektriklerin kesilerek etkisiz hale getirildiği ortaya çıktı. Sabah'ın haberine göre, Fenerbahçe Ordu evinin işgal edilmesiyle ilgili İstanbul 27. Ağır Ceza Mahkemesi'ndeki davanın geçtiğimiz duruşmasında Ordu Evi'nin o geceki sorumlusu Albay İbrahim Cem Gültekin, tanık sıfatıyla mahkemede ifade verdi. Darbecileri o gece ordu evinden içeri almayan Gültekin, o dönem 1. Ordu Komutanı olan Orgeneral Ümit Dündar'la arasında geçen telefon trafiğini mahkemede anlattı. Gültekin, Ordu Komutanı Orgeneral Ümit Dündar'ı arayarak 'Komutanım eğer müsaade ederseniz haberleşmelerini önleyebiliriz' dediğini aktardı. Dündar'ın da olur vermesiyle kışladaki darbe karşıtı subaylar tarafından ana şalter kapatılarak darbecilerin iletişim ağı çökertildi. Dündar'ın emri sonrasında kışlayı kontrol altına almak için harekete geçtiklerini aktaran Gültekin, halk tarafından "darbeci" sanılmalarını önlemek için iki adet TOMA talebinde bulunduğunu söyledi. Gültekin, "Yine bir telefon görüşmemizde Komutanımız 'Halkı Selimiye Kışlası'na yönlendirebilir miyiz?' dedi. Çünkü artık biz Fenerbahçe'deki kontrolü sağlamıştık. Artık müdahale etmemiz gerektiğini, Murat Yarbay, bizim de emrimizle orada birliğin tamamen emir komutasını aldı" ifadelerine yer verdi.

Yorumlara Git

Katil İsrail'den kademeli soykırım! Filistinlileri hedef aldılar

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"