Gündem
Erdoğan, Trump ile görüştü!
Cumhurbaşkanı Erdoğan ABD Başkanı Trump ile telefonda görüştü.
Güncelleme Tarihi:
İki liderin, Türkiye ve ABD arasındaki stratejik ortaklığa dikkat çektiği, ikili ilişkilerin daha da güçlendirilmesi ve bölgedeki istikrarın artırılması için ABD ve Türkiye´nin birlikte çalışmasının önemini vurguladıkları öğrenildi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan ve Başkan Trump´ın New York´ta Birleşmiş Milletler Genel Kurulu çerçevesinde bir araya gelme konusunda da mutabık kaldıkları belirtildi.