AKİT MENÜ

Gündem

Nihayet bir vicdanlı çıktı... "Kul hakkı yiyerek astsubay oldum, rahatsızım"

Hemen hepsi inkar ediyordu. Ardahan'daki FETÖ davası... Tutuksuz sanık Ş.: "15-16 yaşlarındaydım, cemaat evlerinde kaldım, pişmanım" dedi.

Güncelleme Tarihi:

Ardahan'daki FETÖ davası başladı. Örgütün "mahrem" yapılanmasında yer aldıkları öne sürülen 6'sı tutuklu 20 sanığın, "silahlı terör örgütü kurma, yönetme ve üye olma" suçundan 10 yıldan 15 yıla kadar hapis istemiyle yargılanmasına başlandı.
- Tutuksuz sanık Ş.:
- "15-16 yaşlarındaydım, cemaat evlerinde kaldım, pişmanım. Kul hakkı yiyerek astsubay oldum. Vicdanen rahatsızım"
- Tutuklu sanık T.:
- "Talha isimli biri 'Ergün' kod ismini bana verdi. Eşimi bana cemaat tanıştırdı. Malatya'da kimya bölümünü okuyordu. Benimle evlenince başını açtı, 2007-2008 yıllarındaydı"

Ardahan'da, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'nın (FETÖ/PDY) mahrem yapılanmasında yer aldıkları iddia edilen 6'sı tutuklu 20 sanığın "silahlı terör örgütü kurma, yönetme ve üye olma" suçundan yargılanmasına başlandı.

Ardahan Ağır Ceza Mahkemesindeki duruşmaya, bazıları Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) ile olmak üzere 6'sı tutuklu 17 sanık, avukatları ve yakınları katıldı. 3 sanığın firarda olduğu belirtildi.

Yorumlara Git

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı