AKİT MENÜ

Gündem

Erdoğan, Katar Emiri ile bir araya geldi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri El Thani ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde bir araya geldi.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Tamim Bin Hamad El Thani ile Cumhurbaşkanlığı Külliyesinde bir araya geldi. Basına kapalı gerçekleşen görüşme 2,5 saat sürdü.

CUMHURBAŞKANLIĞI'NDAN AÇIKLAMA GELDİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde bir araya geldiği Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve uluslararası gelişmeleri görüştüğü bildirildi.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Al Sani'nin çalışma ziyareti vesilesiyle gerçekleşen görüşmede, ikili ilişkilerin yanı sıra bölgesel ve uluslararası gelişmeler hakkında görüş teatisinde bulunuldu.

Körfez'de, Katar ekseninde yaşanan krizin de ele alındığı görüşmede, soruna diplomatik yollardan çözüm bulmanın gerekliliği vurgulandı.

Başta Suriye olmak üzere bölgedeki son gelişmelere değinen Erdoğan ve Al Sani'nin, Türkiye ve Katar arasındaki mevcut iş birliğini her alanda daha da geliştirme konusunda kararlılıklarını teyit ettikleri öğrenildi.

Yorumlara Git

Tamar Tanrıyar'dan Halk TV ve Sözcü çıkışı: "100 milyon dolarlık medya-banka skandalı"

46 şirketi kamu ihalelerinden menetti Çin’den ABD’ye ambargo

Mason locaları CHP’nin idare ettiği belediyelerle içli dışlı! CHP’nin kaleleri Mason cenneti!

İran savaşı geride ne bıraktı? Pentagon ve ekonomi için zor tablo

"O, harika bir şekilde kazandı" dedi ama… Seçimi Trump kazandı