Gündem
Uygulama başladı! Pembe trambüse halk destek verdi
Malatya Büyükşehir Belediyesince kadınlar için hazırlanan 2 "pembe trambüs" hizmet vermeye başladı.
İnönü Üniversitesinde öğrenim gören kız öğrencilerin yalnızca kadınların kullanması için talep ettiği pembe trambüsler kentte hizmete girdi.
ŞOFÖRÜ KADIN
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Çakır'ın talimatıyla kadınlara özel hazırlanan ve çevresi papatyalarla süslenen pembe renkli trambüslerin şoförlüğünü de kadınlar yapıyor.
HABERDAR OLMAYAN VATANDAŞLAR UYARIYLA KARŞILAŞTI
Okulların açılmasıyla hizmet vermeye başlayan pembe trambüslerde ilginç durumlar da yaşandı.
Trambüse binen bazı erkek yolcular, kadın sürücünün "Bu trambüs sadece bayanlara özel" uyarısı üzerine araçtan inmek zorunda kaldı.
HALK DESTEK VERDİ
Emekli İbrahim Dolambay, uygulamayı yerinde bularak, "Türkiye'de olması lazım. Öğrenciler tertemiz üniversiteye gidiyor. Zaten 5-10 dakikada bir üniversiteye trambüsler var, sıkıntı yok." dedi.
Esnaf Yaşar Güven de kadınlara trambüs uygulamasının güzel olduğunu söyledi.
GÜNDE 8 SEFER YAPACAK
Malatya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri AŞ'den (MOTAŞ) yapılan açıklamada da Malatya Şehit Hamit Fendoğlu Şehirlerarası Otobüs Terminali (MAŞTİ) - İnönü Üniversitesi hattında çalışan trambüslere ek olarak kadınlara özel pembe trambüslerin de seferlere katıldığı belirtildi.
Pembe trambüslerin her gün 07.00-17.00 saatler arasında 8 sefer yapacağı kaydedildi.