AKİT MENÜ

Gündem

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı ile görüştü

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Irak Başbakanı ile görüşme telefonda bir görüşme gerçekleştirdi.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Irak Başbakanı İbadi ile bir telefon görüşmesi yaptı.

Cumhurbaşkanlığı kaynaklarından alınan bilgiye göre, telefon görüşmesinde, ikili ilişkilere ve bölgedeki son gelişmelere dair görüş teatisinde bulunuldu.

"IRAK'IN TOPRAK BÜTÜNLÜĞÜ KORUNMALI"

Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin (IKBY) düzenlemeyi planladığı referandumun da ele alındığı görüşmede, bu yöndeki ısrarın bölgede gerilimi artıracağına işaret edilerek, Irak'ın toprak bütünlüğünün korunması gerektiği vurgulandı.

"KARAR İSABETLİ"

Bu çerçevede, Irak Federal Yüksek Mahkemesi'nin referandumla ilgili yürütmeyi durdurma kararı almasının isabetli olduğu belirtildi.

Görüşmede, başta PKK ve DEAŞ olmak üzere terörle mücadele meselesi de ele alındı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşme vesilesiyle, Irak Başbakanı el İbadi'ye Dikar'daki menfur terör saldırısında hayatlarını kaybedenler için taziyelerini iletti.

Yorumlara Git

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!

CHP’li İBB raydan çıktı

Bakan Kurum Londra’da COP31 hedeflerini açıkladı Enerji dönüşümü hayatımızı değiştirecek