AKİT MENÜ

Gündem

FETÖ’cüler bu Balyoz’culara, Ergenekon’culara az mı yapmış?

Gazetemiz yazarı Ali Karahasanoğlu, Balyoz ve Ergenekoncuları ekranlarda gördüğümde, ““FETÖ’cüler bunlara az bile yapmış” diyesim geliyor.” dedi.

Güncelleme Tarihi:

Gazetemiz yazarı Ali Karahasanoğlu, Balyoz ve Ergenekoncuları ekranlarda gördüğümde, ““FETÖ’cüler bunlara az bile yapmış” diyesim geliyor.” dedi.

İŞTE KARAHASANOĞLU'NUN O YAZISI:

Balyoz’cuları, Ergenekon’cuları kimi zaman televizyon ekranlarında gördüğümde..

Kimi zaman, gazete köşelerinde yazdıklarını okuduğumda.

Kimi zaman verdikleri röportajlara baktığımda..

Böyle bir ifade kullanmak istemiyorum ama..

Beni buna onlar mecbur ediyorlar..

“FETÖ’cüler bunlara az bile yapmış” diyesim geliyor..

Tabii ki; içlerinde haksızlığa uğrayan oldu.

Tabii ki aralarında, yaptığı bir yanlış, 10’a katlanıp, mağdur edilenler var...

Ama..

“Her şey güllük gülistanlık imiş.. Dindarlara TSK’da hiçbir haksızlık yapılmıyormuş. İnsanlar inançlarını istedikleri gibi yaşıyorlarmış.. Ama bu FETÖ, farklı bir algı oluşturarak, laikçi askerleri tasfiye etmiş” şeklinde bir görüntü de, kesinlikle doğru değil..

YAZININ DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ

Yorumlara Git

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma: Acılı annenin feryadı yürek dağladı

12. Yargı Paketi Meclis'e geldi! AK Parti cephesi detayları açıkladı

'Şutlan Özgür' taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?