AKİT MENÜ

Gündem

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Trump'la bir araya geldi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ABD Başkanı Donald Trump'la yemekte bir araya geldi.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanlığı'nın resmi Twitter hesabından paylaşılan bilgiye göre; Cumhurbaşkanı Erdoğan, BM Genel Sekreteri Guterres tarafından heyet üyeleri onuruna verilen yemeğe katıldı.

Cumhurbaşkanlığı Twitter hesabından, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yemekte ABD Başkanı Trump ile birlikte samimi bir fotoğrafı paylaşıldı. Erdoğan ile Trump yemek sırasında tercüman vasıtası ile bir süre sohbet etti.

Yorumlara Git

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma: Acılı annenin feryadı yürek dağladı

12. Yargı Paketi Meclis'e geldi! AK Parti cephesi detayları açıkladı

'Şutlan Özgür' taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?