AKİT MENÜ

Gündem

Erdoğan Macron'dan intikamını aldı!

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Macron ile görüşmesine ilişkin Cumhurbaşkanlığının Fransızca hesabından atılan Tweet olay oldu.

Güncelleme Tarihi:

Birleşmiş Milletler (BM) 72. Genel Kurulu'na katılmak üzere ABD'nin New York kentinde bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, ikili görüşmeler gerçekleştirdi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, BM binasında liderlerin ikili görüşmeleri için ayrılan bölümde, ilk olarak Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ile bir araya geldi.

Yaklaşık 40 dakika süren görüşmede, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın beraberinde Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar, Avrupa Birliği Bakanı ve Başmüzakereci Ömer Çelik, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak da hazır bulundu.

Macron, Le Point dergisine ağustos ayında verdiği röportajda, küresel alanda 'yeni havalı çocuk' olmaya çalışıp çalışmadığı sorusu üzerine "Biliyorsunuz, küresel sahne aslında o kadar da havalı bir yer değil" yanıtı vermiş, bu sözleriyle ne demek istediği sorulan Macron, şu "Her 10 günde bir Erdoğan'la konuşmak zorunda olan benim" demişti.
Daha sonra bu sözlerine açıklık getiren Macron'un New York’tan yansıyan görüntülerde Erdoğan karşısındaki tavırları da samimi olması dikkat çekti.

TÜRKİYE'DEN YANIT GELDİ

Ancak Cumhurbaşkanlığı'nın sosyal medyadaki Fransızca hesabından Macron'un, "Her 10 günde bir Erdoğan'la konuşmak zorunda olan benim" sözlerine yanıt verildi. Erdoğan-Macron görüşmesine ait fotoğrafın paylaşıldığı Cumhurbaşkanlığı sosyal medya hesabından, Fransızca, "Türkiye Cumhurbaşkanı ile görüşmek bir değerdir" şeklinde mesaj yazıldı.

Yorumlara Git

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma: Acılı annenin feryadı yürek dağladı

12. Yargı Paketi Meclis'e geldi! AK Parti cephesi detayları açıkladı

'Şutlan Özgür' taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?