Gündem
Fikret Orman'dan Maliye Bakanlığı ziyareti
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Maliye Bakanı Naci Ağbal'ı makamında ziyaret etti.
Güncelleme Tarihi:
Ankara'da bulunan Fikret Orman, Maliye Bakanı Naci Ağbal'a nezaket ziyaretinde bulundu.
Bakan Ağbal'ın makamında gerçekleşen ziyarete, Fikret Orman dışında siyah-beyazlı ekibin As Başkan, Kulüpler Birliği ve Federasyon Temsilcisi, Bolu-Gerede Tesisi'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Deniz Atalay ile, Hukuk, Bakırköy Tesisi'nden Sorumlu, İcra Kurulu Üyesi Şafak Mahmutyazıcıoğlu da katıldı.