AKİT MENÜ

Gündem

Fikret Orman'dan Maliye Bakanlığı ziyareti

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Maliye Bakanı Naci Ağbal'ı makamında ziyaret etti.

Güncelleme Tarihi:

Ankara'da bulunan Fikret Orman, Maliye Bakanı Naci Ağbal'a nezaket ziyaretinde bulundu.

Bakan Ağbal'ın makamında gerçekleşen ziyarete, Fikret Orman dışında siyah-beyazlı ekibin As Başkan, Kulüpler Birliği ve Federasyon Temsilcisi, Bolu-Gerede Tesisi'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Deniz Atalay ile, Hukuk, Bakırköy Tesisi'nden Sorumlu, İcra Kurulu Üyesi Şafak Mahmutyazıcıoğlu da katıldı.

 

 

Yorumlara Git

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!

Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasında ilk duruşma: Acılı annenin feryadı yürek dağladı

12. Yargı Paketi Meclis'e geldi! AK Parti cephesi detayları açıkladı

'Şutlan Özgür' taraftarları Bursa İl Başkanlığı’na da barikat kurdu!

Diplomasi tüm hızıyla sürüyor! Kalıcı barış olacak mı?