Gündem
TEM'de çalışma başlıyor! Bolu mevkii 1 ay trafiğe kapalı
TEM Otoyolu'nun Bolu mevkii Ankara istikameti yapılacak üst yapı çalışmaları nedeniyle 1 ay boyunca trafiğe kapatıldı.
Edinilen bilgiye göre, TEM Otoyolu üzerinde kavşak kolları ve bağlantı yollarında üstyapı iyileştirmesi, büyük onarım yapılması dolayısıyla Bolu Doğu Kavşağı-Yeniçağa Kavşağı arası İstanbul-Ankara istikameti 1 süreyle trafiğe kapatıldı.
Bolu Valiliği’nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, trafiğin Ankara-İstanbul istikametinden çift yönlü olarak verileceği ve çalışmanın 21.10.2017 tarihine kadar süreceği belirtildi.