AKİT MENÜ

Gündem

İstifadan sonra ilk kez karşı karşıya geldiler!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan bugün öğle saatlerinde AK Parti İstanbul İl Başkanlığı'na geldi.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, öğle saatlerinde Kısıklı'daki ikametinden ayrılarak, Sütlüce'deki İstanbul İl Başkanlığı'na geldi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan geniş güvenlik önlemleri altından parti il başkanlığı binasına gelirken, Erdoğan'ı karşılayanlar arasında AK Parti İstanbul İl Başkanı Selim Temurci ve partililerin yanı sıra İBB Başkanlığı görevinden istifa eden Kadir Topbaş da vardı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kadir Topbaş ve partililerin elini sıktıktan sonra binaya girdi.

AK Parti İstanbul İl Başkanı Selim Temurci, AK Partili meclis üyelerine gönderdiği mesajda herkesin toplantıya katılmasını istedi. Selim Temurci mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Değerli İBB meclis üyemiz. Genel Başkanımız, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın teşrifleriyle 24.09.2017 pazar saat 13.00’te İl Başkanlığı’nda genel istişare ve değerlendirme toplantısı gerçekleştirilecektir. Gerekli katılımı göstermenizi rica ederim.”

Yorumlara Git

Ömer Çelik'ten Terörsüz Türkiye açıklaması: "Yeni bir aşamadayız"

Başörtülülere nefret kusmuştu! Ters kelepçe ile götürüldü, tutuklanarak cezaevine atıldı

Kaçırılma olayında 500 kilo altın iddiası

ABD’den petrole sınırlı esneme! İran'a geçici satış izni

Tuzla da yol ayrımında! CHP’ye rest, AK Parti’ye yeşil ışık