AKİT MENÜ

Gündem

Yurt dışındaki en büyük üssümüze kritik ziyaret!

Türkiye'nin yurt dışındaki en büyük askeri üssü Somali'nin başkenti Mogadişu'da açıldı.

Güncelleme Tarihi:

Somali merkezli Dhacdo.com haber sitesi, askeri üssün Somali Başbakanı Hasan Ali Hayri ve Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar tarafından açıldığını yazdı.

200 TÜRK ASKERİ KONUŞLANACAK

TRT World, Somali ordusundan ve diğer Afrika ülkelerinden 10 bin askerin eğitimi için üsse 200 Türk askerinin konuşlandırılacağını yazdı.

SOMALİ ORDUSUNA EĞİTİM VERİLECEK

Hint Okyanusu kıyısında bulunan askeri üssün, tek seferde bin 500'den fazla askeri eğitme kapasitesinde olduğu belirtiliyor. Eğitimin amacı, terör örgütü Eş Şebab'a karşı mücadele veren Somali ordusuna destek vermek.

HULUSİ PAŞA CUMA GÜNÜ SOMALİ'YE GİTMİŞTİ

Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hulusi Akar açılışa katılmak için Cuma günü Mogadişu'ya varmıştı. Orgeneral Hulusi Akar ve beraberindeki heyeti, Aden Adde Uluslararası Havalimanı'nda, Somali Genelkurmay Başkanı Ahmed Jimale Gedi, Türkiye'nin Somali Büyükelçisi Olgan Baker ve diğer hükümet yetkilileri karşıladı.

Türkiye'nin askeri üssün inşaası için 50 milyon dolar harcadığı belirtiliyor.

Yorumlara Git

Başkentte provokasyonlara geçit yok! Ankara Valiliği tüm gösteri ve eylemleri yasakladı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece

Trump ‘İsrail beceremedi, görevi Şara’ya vereceğim’ demişti! Şara: Yanlış anlaşıldı