AKİT MENÜ

Gündem

Başbakan Yıldırım'dan Katalonya'daki referandumla ilgili açıklama

Başbakan Yıldırım, Katalonya'daki referandum gerginliğine ilişkin, "AB ülkeleri; onların hepsi bir devlet olduğu için bakalım ne tepki veriyorlar." dedi.

Güncelleme Tarihi:

Başbakan Binali Yıldırım, TBMM açılış resepsiyonunda yaptığı konuşmada, Katalonya'daki referandum gerginliğine ilişkin, "Kuzey Irak'ta karşı çıktığımıza göre, burada da karşı çıkmak normal. İşin arka planını incelemek lazım. Erken kanaat oluşturmak yanlış olur. En önce tepki vermesi gereken AB ülkeleri; onların hepsi bir devlet olduğu için bakalım ne tepki veriyorlar. Biz komşumuz için tepkiyi verdik. Onlar da kendi komşuları için tepki versinler görelim." ifadelerini kullandı.

Başbakan Yıldırım, IKBY'deki gayrimeşru referandum ile ilgili, "Yapılacak iş bellidir. Irak Hükümeti ile otursunlar anayasanın belirlediği çerçeve içinde, Kuzey Irak yönetiminin hakkı, hukuku neyse bunlar garanti altına alınsın. Bu konuda biz de destek veririz. Böylece bu iş tatlıya bağlanmış olur. Aksi halde bu meselenin yönetilmesi gittikçe zorlaşıyor." dedi.

Yorumlara Git

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!

Önce penaltı kaçırdı, sonra rekor kırdı! Messi’den Dünya Kupası’nda tarihi gece

Trump ‘İsrail beceremedi, görevi Şara’ya vereceğim’ demişti! Şara: Yanlış anlaşıldı

Gaziantep Havalimanı'nda korku dolu anlar! Yolcu uçağı iniş yaparken olmaması gereken şey oldu