AKİT MENÜ

Gündem

FETÖ'nün Türk Telekom binasını işgal girişimi davasında karar çıktı

FETÖ'nün 15 Temmuz'da Türk Telekom binasını ele geçirmeye teşebbüs ettikleri iddiasıyla 6'sı tutuklu 13 askerin yargılandığı davada karar çıktı.

Güncelleme Tarihi:

FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişimi sırasında, Gayrettepe'deki Türk Telekom binasını ele geçirmeye teşebbüs ettikleri iddiasıyla 6'sı tutuklu 13 askerin yargılandığı davada 2 ağırlaştırılmış müebbet, 4 müebbet, 7 beraat çıktı.

Davaya bakan mahkeme heyeti, eski albay Nurullah Atmaca ve eski yarbay Birol Keskinkılıç'a "Anayasal düzeni ortadan kaldırmaya teşebbüs" suçundan ağırlaştırılmış müebbet, eski yarbay Cem Doygun ile uzman çavuşlar Serdar Özer, Muhammet Mustafa Çelik ve Murat Karataş'a müebbet hapis cezası verdi.

Mahkeme, er olan 7 sanığın ise beraatine hükmetti.

Yorumlara Git

Omsk’ta pompaya kilit vuruldu! Rusya'da akaryakıt krizi büyüyor

Kanada kana bulandı! Silahlı saldırıda polis hayatını kaybetti

Ankara Valiliği'nden NATO Zirvesi için yüksek güvenlik önlemi! Hassas bölgelere yetkisiz girişler yasaklandı!

Porno yayın yönetmeninden Kılıçdaroğlu'na hakaret

Koltuk kavgası sokağa taştı! CHP’de mahkeme şamarı sonrası Bursa karıştı, partililer il binasına barikat kurdu!